poniedziałek, 17 października 2011

recenzja: żelowy płyn micelarny dermedic

Dermedic żelowy płyn micelarny (skóra trądzikowa i łojotokowa)


Żel ten zakupiłam w aptece bez dłuższego zastanawiania się a oto co o nim myślę.....




Opis producenta:

Konsystencja: płyn ma konsystencję żelową, nie za gęstą i nie za rzadką, wg mnie w sam raz
Kolor/zapach: żel jest przezroczysty, bezzapachowy
Skład: To dziwne, ale jak robiłam dla was zdjęcia to dopiero zobaczyłam że na opakowaniu nie ma nigdzie składu. Żel nie miał żadnego dodatkowego opakowania, na którym mógłby być on umieszczony. Dość dziwna sprawa. Skład dało mi się znaleźć dla was w internecie jednak nie wiem ile wspólnego ma on z prawdą.


Aqua, Glycerin, Inulin (and) Alpha-Glucan Oligosaccharide, Xanthan Gum, Zinc PCA, Decyl Glucoside, Iodopropynyl Butylcarbomate, DMDM Hydantion(and)Methylchloroisothiazolinone(and)Methylisothiazolinone, PEG-40, Hydrogenated Castor Oil, Parfum


Plusy:
- delikatny, nie podrażnia, nie uczula, nie wysusza
- bezzapachowy
- nie ma uczucia ściągnięcia skóry po użyciu
- łatwo dostępny, do kupienia w większości aptek


Minusy:
- niezbyt skutecznie usuwa makijaż. By zmyć podkład a raczej resztki bo tyle zostaje go na twarzy na koniec dnia potrzebuję aż 2/3 płatki nasączone żelem. O zmywaniu tuszu do rzęs lepiej nie wspominać, męczarnia.
- nie zauważyłam by zmniejszał powstawanie trądziku i wydzielanie sebum


Zużyć zużyłam, bo szkoda było wyrzucić, ale zawiodłam się na tym produkcie, na pewno nie kupię go ponownie. To mój pierwszy produkt z firmy dermedic, zanim kupię kolejny inny głęboko się zastanowię.


Czy kupię ponownie? Nie


Pojemność/cena: 200ml/28 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz