poniedziałek, 30 kwietnia 2012

majówka :D

Sezon grillowy został już u mnie rozpoczęty w sobotę. Byłam z przyjaciółkę na działce i w końcu był czas aby pogadać i napić się wina. Lubię to! :) A jak wam minął ten upalny (bo słoneczny to za mało) weekend?

Przed nami tydzień majowy (bo dla niektórych to dłuuuugi weekend) jak wiecie wybieram się na kilka dni do Torunia i standardowo nie wiem jakie rzeczy mam zabrać??? Typowo letnie czy też jakiś sweter, kurtkę?? Kurcze pogodna w Polsce potrafi się tak szybko zmienić, że jestem w kropce. Muszę spakować się na cały tydzień, w Toruniu będę cztery dni a resztę tygodnia u chłopaka. Do chłopaka jadę samochodem więc mogę zabrać wszystko ;p Jednak do Torunia pkp więc wielkość bagażu ma znaczenie... Co mi radzicie? 
Chcecie zobaczyć moją kosmetyczkę na wyjazd? Co do kosmetyków nie mam aż takiego problemu ;) 

Co do samego Torunia, co polecacie zwiedzić? Chcemy na jeden dzień zajrzeć do Bydgoszczy jeszcze. Macie ochotę na fotki i relację po powrocie?

Życzę wam słonecznej pogody i odpoczynku a osobom, które zostają w pracy cierpliwości :)


Buziaki

Magda

2 komentarze:

  1. Jutro wyjeżdżam do Torunia :) zabrałam w miarę letnie rzeczy ale mam jeden grubszy sweterek tak na wszelki wypadek i cieniutką kurteczkę :)
    baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. majówka to wspaniały czas, wgl jak pogoda w tym roku dopisuje;)

    OdpowiedzUsuń