środa, 11 kwietnia 2012

trochę info + pytanie

Dziewczyny przepraszam, że tak rzadko ostatnio tutaj bywam. Mam dla was przygotowany temat cyklu notatek o moich podkładach jednak zostanie on znacznie opóźniony ponieważ zaczęłam serię zabiegów w gabinecie kosmetycznym i nie chcę obciążać mojej skóry testowaniem podkładów. Ograniczyłam również pielęgnację twarzy więc kosmetyki czekają na półce na swoją kolej, a obecnie nie mam takich do których opinii jestem przekonana.  Miałam tyle ropnych niespodzianek, że postanowiłam oddać się w ręce specjalisty. Jak na razie miałam jeden zabieg kwasem pirogronowym, czekam na następny. Jak będę po kolejnych zabiegach, zamieszczę wam relację. Po pierwszym nie mogę ponieważ nie zrobiłam zdjęć buzi przed :)


Mam też do was pytanko mianowicie planuję wypad z chłopakiem na weekend majowy do Torunia, chcemy też zajrzeć do Bydgoszczy. I tutaj prośba do was: jakie miejsca polecacie zwiedzić? Które knajpki warto odwiedzić? Ogólnie gdzie, co i jak wg was? :P


Buziaki
Magda

2 komentarze:

  1. W Bdg warto iść na Wyspę Młyńska i okolice Opery. Już się chyba nie załapiecie a warto by było iść na Oko Bydgoszczy :P widok na całe miasto gwarantowany :P http://www.mmbydgoszcz.pl/photo/1357771/Europejski+Festiwal+Rozrywki+w+Bydgoszczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info. Właśnie do Bydgoszczy też planujemy zajrzeć na chwilkę.

      Usuń