poniedziałek, 23 stycznia 2012

la roche effaclar posay duo

Czas na recenzję kremu La Roche Effaclar Posay Duo




Używałam go prawie przez dwa miesiące codziennie więc mogę już wydać swoją opinię. Nie mam problemów z ropnymi zmianami. Na mojej twarzy jest trochę zaskórników, czerwonym plam, blizn po krostach i czasami pojawiają się nowe niespodzianki. Moją zmorą jest wyciskanie tych niespodzianek, przez co pojawiają się nowe. Jednak postanowiłam spróbować dość słynny duo.

Opis producenta:
Effaclar Duo jest kompletną pielęgnacją zawierającą 4 składniki aktywne, aby skutecznie działać na dwa główne objawy trądziku:
- zapalne zmiany trądzikowe (krosty i grudki): niacynamid i pirokton olaminy aby oczyścić skórę i chronić przed powstawaniem nowych zmian trądzikowych,
- zaskórniki: połączenie LHA z kwasem linolowym aby odblokować pory i eliminować martwe komórki odpowiedzialne za ich zatykanie.
Uzupełnieniem składników aktywnych jest woda termalna z La Roche Posay o właściwościach kojących i zmniejszających podrażnienia.
Po 4 tygodniach pory są odblokowane a zapalne zmiany zredukowane. Skóra jest gładka i oczyszczona. Krem długotrwale przywraca równowagę skórze, aby nadać jej zdrowy wygląd. Na początku stosowania stan skóry może się przejsciowo pogorszyć.



Skład:
Skład: Aqua/Water, Glycerin, Cyclohexasiloxane, Hydrogenated Polyisobutene, Niacinamide, Isopropyl Lauroyl Sarcosinate, Ammonium Polyacryldimethyltauramid E/Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Silica, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Salicylic Acid, Nylon-12, Zinc PCA, Linoleic Acid, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl, Hydroxyhydrocinamate, Capryloyl Glycine, Capryloyl Salicylic Acid, Caprylyl Glycol, Piroctone Olamine, Myristyl Myristate, Potassium Cetyl Phosphate, Glyceryl Stearate SE, Parfum/Fragrance 


Konsystencja:




Kolor/zapach: bezzapachowy wg mnie


Opakowanie: stojąca tubka, która dodatkowo zapakowana była w kartonik ale go wyrzuciłam. Jeszcze nie nauczyłam się robić wszystkim kosmetykom zdjęcia :)


Moja opinia: 


Używałam razem z żelem do mycia twarzy z tej samej serii. Na początku stosowania kremu duo pojawiły się na mojej twarzy bolące górki podskórne, bez koloru, bez czubków. Stopniowo znikały, ale ciągle pojawiały się też nowe. Po ok 3-4 tygodnia dolegliwości te ustąpiły i miałam wrażenie że moja skóra wygląda lepiej. Nadal stosowałam krem. Jednak po kolejnych użyciach nie widziałam różnicy. Moja skóra wyglądała tak samo jak przed kuracją. Rozczarował mnie ten krem, a na prawdę miałam nadzieję co do niego i pilnowałam się podczas stosowania, by było to systematyczne i konsekwencje, mało dotykałam twarzy i nic a nic nie cisnęłam :)


Plusy:
- bardzo wydajny (wystarczył na ponad dwa miesiące przy stosowaniu raz dziennie)
- nie podrażnia
- szybko się wchłania
- mnie nie wysuszył, używałam toniku nawilżającego i kremu nawilżającego na dzień a duo na noc tylko. jednak dziewczyny na forach piszą ze wysusza.


Minusy:
- nie zmniejsza zaskórników
- nie leczy trądziku, poprawa pojawia się tylko na chwilę


Pojemność / cena: 40ml / kupiłam za 33zł razem z żelem 200ml


Czy kupię ponownie? Nie, chyba był za słaby dla mnie. Może spróbuję effaclar k albo avene triacneal.


Co wy sądzicie o duo? Pomógł wam? Sądzicie ze powinnam spróbować innym specyfików o podobnym działaniu?

4 komentarze:

  1. Ja kupiłam Cetaphil Dermoprotector, który jest doskonały na trądziki itp idt. Ja z takim się nie zmagam, męczą mnie blizny po wypryskach wakacyjnych, które wyciskałam i zdrapywałam. Co jakiś czas oczywiście coś mi wyskoczy. Ale niestety wczoraj go odstawiłam, bo krost dostawałam i więcej i więcej. Napewno dam mu jeszcze jedną szansę.

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie zauważyłam po tym kremie spektakularnych efektów, a stosowałam jak Ty razem z żelem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, sama walcze z moja cera i ten krem jest na mojej liscie: do sprawdzenia. Ale obecnie sama nie wiem (mam czesto te cholerne grudki pod skora..) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosowałam ten produkt i zgadzam się z Twoją opinią. Poprawa i to NIEWIELKA była tylko chwilowa. Obecnie używam Effaclar K i faktycznie widziałam efekty po miesiącu regularnego używania, ale mija drugi miesiąc a moja twarz wygląda jak przed kuracją i obecnie stosuję go tylko po to by zużyć...

    OdpowiedzUsuń