środa, 21 marca 2012

jakiej firmy dermokosmetyki lubicie?

Jak widzicie na moim blogu pojawiła się obok ankieta. Jestem ciekawa jakiej firmy dermokosmetyki są najbardziej lubiane przez was. Sama osobiście nie miałam okazji przetestować wszystkich firm.  
Niestety krem od BU, który wam już pokazywałam nie sprawdził się u mnie. Stosowałam go około 5 dni, a skutki po nim leczę do dziś. Zraziłam się bardzo do tej firmy. 
Właśnie od jakiegoś czasu zastanawiam się na wyborem kremu do twarzy. Chciałabym krem na wiosnę, lato. Jest taki wybór, że nie mogę się zdecydować jaki kupić? Może wy mi pomożecie?

W tym roku kończę 24 lata więc warto aby krem był treściwszy niż tylko nawilżanie. Myślę właśnie o kosmetykach aptecznych. Krem uniwersalny na dzień i na noc lub tylko na noc. Moja cera jest tłusta w kierunku mieszanej. Na polikach najczęściej mi coś wyskakuje i tu też mam spore ślady po krostach. Czoło, nos, broda to tradycyjnie zaskórniki.  Nie mam problemu z bardzo dużym świeceniem się, ani z suchymi skórkami. Moim problemem są spore przebarwienia po wypryskach i czasem wyskakujące nowe oraz rozszerzone pory. Jaką pielęgnację zastosować na dzień a jaką na noc?

Piszcie swoje propozycje w komentarzach. Dzięki!

P.S. Zapraszam do wzięcia udziału w ankiecie. Sama jestem ciekawa wyników :)

2 komentarze:

  1. a próbowałaś la roche-posay effaclar duo, lub effaclar K mi ten drugi ładnie matowił cerę, oczyścił (na począdku był wysyp) ma lekką konsystencję idealną na lato

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosowałam oba :) effaclar duo recenzję znajdziesz na blogu. Natomiast effaclar k recenzji jeszcze nie napisałam ponieważ przerwałam kurację. Może to dobra myśl aby dokończyć opakowanie i napisać recenzję.

      Usuń