piątek, 9 marca 2012

recenzja krem ogórek&limonka bielenda

Dawno mnie tutaj nie było, niestety nie mam wystarczająco dużo czasu na dodawanie nowych notek ale zawsze jestem nie ujawniając się tzn. czytam wasze blogi, komentarze etc. 


Dziś zapraszam na recenzję kremu do twarzy bielenda ogórek&limonka na dzień/noc
Kupiłam go z polecenia koleżanki i nie żałuję. Agatko serdecznie dziękuję :)


Charakterystyka mojej skóry twarzy: Wg mnie jest ona tłusta na pograniczu z mieszaną. Nie mam problemu z bardzo dużym świeceniem się, ani z suchymi skórkami. Moim problemem są spore przebarwienia po wypryskach (długoletnie bo niestety nie umiem powstrzymać się przed wyciskaniem ich). Czasem pojawiają się nowe niespodzianki.


Przejdźmy do kremu



Opis producenta:
- idealnie matuje skórę w ciągu całego dnia
- intensywnie nawilża
- pochłania nadmiar sebum i reguluje jego wydzielanie
- zwęża i zamyka pory
- zapobiega powstawaniu wyprysków
- łagodzi podrażnienia i zmiany trądzikowe

- rozjaśnia przebarwienia
- przeciwdziała powstawaniu zmarszczek
Efekt: Idealnie matowa, gładka, dobrze nawilżona cera. Pryszcze i przebarwienia  zredukowane, pory skóry mniej widoczne.


Skład:
Aqua (Water), Aluminium Starch, Occtenylsuccinatte, Glycerin, Ethylhexyl Stearate, Propylene Glycol, Caesalpina Spinosa Oligosaccharides, Caesalpina Spinosa Gum, Caprylic, Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Ceteareth-18, Cetearyl Alcohol, Coco-Caprylate, Caprate, PEG-100 Stearate, Niacinamide, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Citrus Aurantifolia (Lime) Fruit Extract, Dipropylene Glycol,
Boswelia Serrata Gum, Salicylic Acid, Aloe barbadenis Leaf Juice Powder, Triclosan, Cocos Nucifera Oil, Dimethicone, Sodium Polyacrylate, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Methyloparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Izobutylparaben, DMDM Hydantoin, Parfume, Lilial, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 42090 (Acid Blue 9) CI 19140 (Acid Yellow23).

Niestety opakowanie tekturowe, w którym był krem wyrzuciłam przed zrobienie zdjęć. Tam również znajdował się opis i skład, więc pochodzą one z internetu.

Kolor / konsystencja / zapach:




Krem nie jest ciężki mimo iż ma dość ciężką konsystencję. Można idealnie rozsmarować go po twarzy. Wystarczy mała kropla. Kolor nie jest czysto biały czy mleczny, jest bardzo delikatnie zabarwiony na żółto-zielono. Zapach - pachnie jak cała seria ogórek&limonka. Na początku czujemy ogórek dopiero po chwili w tle pojawia się limonka.


Opakowanie:
Plastikowy słoiczek. Nakrętka pęka jeśli za mocno dokręcimy. Mało higieniczne grzebanie palcem w kremie. Tutaj producent mógłby się lepiej postarać.

Plusy:
- w czasie stosowania kremu naprawdę mniej niespodzianek było na mojej twarzy, nie pojawiały się bolące wulkany
- dobrze się wchłania
- można stosować pod makijaż, jednak należy odczekać aż krem się wchłonie i zacznie matowieć
- nie natłuszcza skóry, nie błyszczę się zaraz po nałożeniu
- lekko matowi jednak ja go używałam głownie na noc większą ilość więc nie potrafię powiedzieć jak sprawdza się pod makijaż
- nawilża, moja skóra rano była gładka, miękka, świeża
- zapach - mi nie przeszkadzał, lubiłam go jednak dla innych może być to wada
- wydajny
- niedrogi

Minusy:
- plastikowy, niehigieniczny pojemnik


Pojemność / cena: kosztuje ok 14-15zł (ja na promocji zapłaciłam 10) za 50ml


Czy kupię ponownie? TAK
Wg mnie jest to fajny krem za niewielką cenę. Fajnie się sprawdził na mojej buzi jedyne co mam mu do zarzucenia to opakowanie i to, że mógłby być bardziej treściwy (ale nie oczekujmy wiele za taką cenę).

Pamiętajcie, że jest to moja subiektywna ocena i u każdego może sprawdzić się inaczej.

6 komentarzy:

  1. Myślę, że może skuszę się na niego po wykorzystaniu kremu z Ziaji z serii oliwka ;)

    S.

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze miałam na niego chrapkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm bardzo mnie zachęciłaś. I mam pytanko, ile mniej więcej czasu się wchłania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm trudno mi odpowiedzieć na to pytanie. Nigdy nie mierzyłam czasu, ale nie jest to jakaś długa chwila.

      Usuń
  4. Polecam do wypróbowana krem z nawilżająco matujący z Ziaji :) Nie ma wielkiego działania matującego ale bardzo fajnie nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremik przedstawia sie calkiem ciekawie. Ja rowniez potzrebuje kremiku ktory bedzie mi pomagal z bolacymi waulkanami. Cena nie wysoka wiec warto sprobowac.

    OdpowiedzUsuń