wtorek, 8 listopada 2011

micelarny płyn do demakijażu twarzy i oczu delia cosmetics

Dziś zapraszam was na recenzję płynu do demakijażu twarzy i oczu od delia cosmetics


Był to mój pierwszy płyn micelarny jaki zakupiłam i wówczas byłam nim zachwycona natomiast zobaczcie same co o nim myślę teraz, znając inne micele.


Po wstrząśnięciu w butelce prezentuje się tak:


Opis producenta:


Skład:



Plusy:
- łatwo dostępny w naturze
- tani
- nie podrażnia, nie wysusza, bezzapachowy
- nie ma uczucia ściągnięcia po nim

Minusy:
- nie zmywa dokładnie makijażu
- pienia się na płatku
- pozostawia tłusty "film" na twarzy czego ja nie lubię przy mojej mieszanej cerze

Sam płyn dobrze sprawdzi się do przemywania twarzy ale nie zmywania nim makijażu. Denerwuje mnie to, że przy większej ilości wylanej na płatek zaczyna dość mocno się pienić. 

Czy kupię ponownie? Nie (znalazłam lepszy ale o tym w kolejnych postach;p)

Pojemność/cena: 210ml/7 zł

Papatki :P
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz